RANGE / WHERE FROM / ADVANTAGES?
We have deliberately opted for a large range (more than 500,000 items) so that the customer has plenty of choice.
Partly in our own stock and partly only on order. This also to keep prices lower for you as a customer. You can see the expected shipping indications for each item, which is indicated under the prices.
SUPPLIER/WHERE?
This one is located in China. (And no, not Ali 🙂 ) Why China? So that we can offer products cheaper to the customer through this way and shopping remains affordable.
QUALITY?
Of course! Is a requirement for us! But, we need your help for this! 😉
Are there any complaints about you/an article? Please notify us! Articles about which there are frequent complaints are removed from our range.
EXTRA IMPORT COSTS/VAT 21% FROM THIS YEAR?
No! We take care of these costs, don’t worry. The price you see on our site includes / No further costs.
DROPSHIPPING?
Nee!
Dropshipping is namely: Supplier abroad ships directly to the customer, with possibly. import costs and VAT for the customer’s account.
In this case WE order from our (regular) supplier. First send everything to us (NL) and we to you / the customer. With all additional costs for OUR account.
ADVANTAGES?
WHAT ARE THE ADVANTAGES FOR YOU TO ORDER FROM US INSTEAD OF ORDER YOURSELF FROM A FOREIGN SHOP?
1: Dutch customer service
2: No import costs
3: Dutch (EU) warranty conditions
4: Returns are cheaper in/to NL than abroad
5: No additional other costs such as VAT and Customs fee etc.
IN STOCK:
WHAT DO WE HAVE IN STOCK AND HOW CAN I SEE IT?
1-2 WORKING DAYS (BEFORE SHIPPING) IS THEN BELOW THE PRICE WITH THE ARTICLE.
We ship partly from our own stock. This ensures fast shipping.
Shipping within 1 to 2 working days with the shipping method/party chosen by you. (Provided! Ordered before 17:00 and order complete)
OUT OF STOCK/ON ORDER:
WHAT DO WE NOT HAVE IN STOCK/WHAT IS A “ MADE TO ORDER ITEM” AND HOW CAN I SEE IT ?
5-10 WERKDAGEN (ALVORENS VERZENDING) STAAT DAN ONDER DE PRIJS BIJ HET ARTIKEL.
Dit deel van de artikelen leveren wij enkel vanuit bestelling. Bestellen wij dus speciaal voor jou bij de leverancier.
Gemiddeld nemen wij als uitgangspunt in de bestelbevestiging de 10e werkdag als verwachte verzenddatum.
Verwachting: Dus kan 1 a 3 werkdagen later maar ook 1 a 3 werkdagen eerder worden verzonden.
Let op! Wij geven enkel indicaties. Is het onverhoopt vertraagd vanuit de leverancier en/of vervoerders?
Dan ontvang je netjes een update met hierin een nieuwe verzendindicatie.
ANNULEREN:
Annuleren van Niet in voorraad/Op bestelling items is evt. mogelijk echter met 15% annuleringskosten.
Items worden nl. speciaal voor jou in bestelling gezet en kunnen niet geannuleerd worden bij de leverancier.
Echter, mocht verzending vanuit ons (om welke reden dan ook) uitblijven, is er na 30 dagen uiteraard wel de mogelijkheid tot annuleren. We stellen je deze optie tevens ook in een (evt.) 2e update.
(M.u.v. grotere afnames van items en op offerte gebaseerde orders)
LET OP! BIJ RETOUR WORDT ER 25% IN REKENING GEBRACHT BIJ SPECIAAL BESTELDE ITEMS MET EEN BEDRAG BOVEN DE 250 EURO!
DEZE ITEMS ZIJN NL. SPECIAAL VOOR JOU BESTELD.
REPAIRONDERDELEN GSM/IPADS/TABLETS ETC.:
Wij verkopen ook vele repaironderdelen, Hierbij wordt NIET standaard de tools meegeleverd vanuit de leverancier. Enkel en alleen vanuit ons GRATIS zolang de voorraad strekt.
Tevens adviseert de leverancier (en wij) om de reparatie hiervan te laten uitvoeren door een erkende installeur/reparateur. Speciale garantievoorwaarden.
MEEST GESTELDE VRAGEN?
EEN VRAAG OVER JE BESTELLING?
Kijk aub eerst eens bij de “MEESTE GESTELDE VRAGEN”.
Hierin staat nl. vaak jouw vraag (en antwoord) al tussen. Heb je dan nog steeds een vraag of staat je vraag hier niet in/tussen?
Stuur ons gewoon even een mailtje door deze te stellen via het contactformulier. Hieronder uitgelegd hoe:
CONTACT?
CONTACTFORMULIER:
Je kunt ons bereiken door een vraag te stellen via het contactformulier met het door jouw gekozen onderwerp.
AUTO-REPLY:
Let op! De antwoorden hierop zijn automatische replies. Waarom? Zodat je in ieder geval al snel een antwoord ontvangt/van informatie wordt voorzien.
REPLY OP ONZE AUTO-REPLY:
Echter, opdat dit antwoord niet altijd geheel aansluit, zullen en kunnen wij je vraag ook nog persoonlijk toelichten/beantwoorden. Hoe? Je kunt dan een reply sturen op je ontvangen auto-reply.
Of een mailtje sturen met hierin je ordernummer (of 4×0000 bij geen ordernummer) naar: [email protected]. Wij proberen je vraag dan binnen 48 uur te beantwoorden. Op werkdagen (Ma-Vrij: 9-17).
SPAMBOX! WEL GEMAILD, ECHTER GEEN ANTWOORD?
Maar, heb je nu geen antwoord ontvangen na ca. 2 werkdagen/48 uur? Mail ons dan aub nogmaals. Misschien gaat er iets mis nl. CHECK OOK JE SPAMBOX!
Kan komen door bijv. 1 van deze 2 redenen: 1: Ons mailtje/antwoord komt in je spambox terecht en/of 2: Je e-mailadres is niet juist.
We can report you in 99% (sorry not 100, are not perfect 🙂 EVERY CUSTOMER! is answered!
TIP!
Also keep a close eye on our website, because often before the appearance of the latest devices and hypes, we already supplement our range with brand new, associated articles.
THE JVYGADGETS TEAM WISHES YOU HAPPY SHOPPING ON THIS WEBSHOP! HAVE FUN!:)